2011. március 28., hétfő

Sztend-R

Van egy pillanat, mikor optikailag már nem menő a középsztender, leér a kanyaroknál – ami nagyon veszélyes - és a motor egyenes állása is unalmas látvány. Meg vannak egyéb hátrányai is, pl…

A tuning-kipufogók kialakítása miatt a gumi-harang már nem éri el a dekli alját, és leveri a kipufogóról a krómot. Alul van, tehát nem látszik, de mikor a kosz leeszi már a külső résznél is a krómot, az már kellemetlen. Kanyarban ha már bátrabbak vagyunk, a mély bedőlést csak ez akadályozza.

 

Na, ilyenkor a középsztender leszed, és pihenőre megy. Marad az oldalsztender. A gyári is nagyon jó, de lehet ezt is krómozottra cserélni, ami akár mélyebbre engedi dőlni a motort, ami ilyenkor optikailag is szebb látvány. Minden típushoz van, de ha mégsem, az se baj, kis átalakítással máris passzol a helyére.

A középsztender azonban néha nagyon hasznos, de egy másik igen hasznos eszközzel pótolható. Ilyen pl a Stage6 mk2-es motorállványa. Ez két darabból áll, az állványból, és a hozzá tartozó picike konzolból, amit a deklihez kell csavarozni. Ezzel a motor ugyanúgy megemelhető, mint a középsztenderrel.

 

Most nem linkelek, minden motornak van sima és krómozott fajtája is! Kellemes válogatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése