A Géppark

Jelenleg csak egyetlen robogó kerül ide, a sajátom. Életem első saját robogója, ő az, akitől soha nem akarok megválni. Tuningolás szempontjából csak az öntöttvas hengerek jöhetnek szóba, de ettől még ő is részét képezi a tesztelések sorozatának.

A jövőben pedig lesz egy másik robogó is remélhetőleg, őt viszont gátlástalanul belevetem az összes tesztbe, és ő bizony annyi paci-kapacitást kap, amekkorát csak lehet!

------------------------------0000000------------------------------

Motowell Magnet Sport
"Dongó"

Megvétele után az első tuning a matricázás volt, "GO FAST" teljesítménynövelő matricával :) Aztán egy karburátorcsere, 2-Extreme 17,5-ös manuális szivatósra. De amúgy a motor teljesen gyári állapotában van. Lényegében egy enyhén átalakított rövid fekvő minarelli blokk van benne, így majd a minarelli motor lesz egyenlőre a tesztelések fő alanya.

Az Ő fejlődéseit generációkra fogom bontani, általában majd az alkatrészek egyszerre kerülnek beszerelésre, és meegnézzük, ezek hogy viselkednek együtt. A tartósságra is majd odafigyelek azért, és azt is elmondom.

--------------------------

0. Generációs konfig.

Henger: Gyári 50 ccm-es
Főtengely: Gyári
Karburátor: 2-Extreme "Sport" 17,5 PHBN
Kipufogó: Gyári
Meghajtás: Gyári


 

--------------------------

1. Generációs konfig.

Henger: Gyári 50 ccm-es
Főtengely: Gyári
Karburátor: 2-Extreme "Sport" 17,5 PHBN
Kipufogó: Leo Vince ZX
Meghajtás: Malossi Multivar + külső tárcsa



--------------------------

2. Generációs konfig.

Henger: Gyári 50 ccm-es
Főtengely: Gyári
Karburátor: 2-Extreme "Sport" 17,5 PHBN
Kipufogó: Leo Vince ZX
Meghajtás: Malossi Multivar + külső tárcsa, Malossi X-Kevlar ékszíj, 2-Extreme 107mm-es RACING kuplung, 2-Extreme 107mm-es hűtött kuplungharang.
Futómű: Continental ContiTwist Sport gumiabroncs